poniedziałek, 24 czerwca 2013

[127]

Czeeść! Wielkie dzięki za przekroczenie 4 tysięcy odwiedzin bloga! Jest mi niezmiernie miło, ze aż tyle osób, tu zagląda. Miałam dziś wrażenie, że jest sobota! Co prawda to dopiero poniedziałek, ale ja już prawie nie mam lekcji. Jutro na dziewiątą do trzynastej, czyli super. W czwartek jeśli nie pójdę na mszę, to idę na 13 a potem na 16. Natomiast w piątek w ogóle nie idę! Coraz milej zapowiada się perspektywa końca roku. Ja przed chwilą skończyłam oglądać Legalną blondynkę, po raz pierwszy udało mi się ją obejrzeć od początku do końca. Wcześniej widziałam tylko urywki. Dodatkowo wzięłam się za książkę, która jakiś czas na mnie czekała.





6 komentarzy:

  1. Też oglądałam legalną blondynkę. Fajna bransoletka . Obserwuję
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. łądna :)

    Zapraszam do mnie ! :)

    http://the-best-version-of-you1.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, hej! Ogarnęłam, o co chodzi z tym Liebster Blogiem i już odpowiedziałam na Twoje pytania. Będzie mi miło, jeśli odpowiesz na moje: http://fusa.blogujaca.pl/2013/06/25/liebster-blog-o-co-loto-4/ :)

    OdpowiedzUsuń