środa, 5 czerwca 2013

[108]

Czeeść! Dziś byłam na jakimś koncercie w Zamku. Nudne to było, tyle mam do powiedzenia. Pociesza mnie fakt, że coraz bliżej wakacje. Moja mama była dziś w Bydgoszczy i zahaczyła o jakiś chiński market. Były tam fajne owoce Fimo, na które od jakiegoś czasu poluję. Nareszcie będę mogła zrobić kanapki! W pudełeczku są pomidorki! Co do codziennych postów... Ja też wolę częściej a tekstu tyle ,żeby na stronie głównej trzeba było nacisnąć "Czytaj dalej", aby móc przeczytać wszystko. Ogólnie lubię codziennie mieć co poczytać. Ale mam złą wiadomość... 30 czerwca jadę na obóz. Będzie on trwał dwa tygodnie, a znając mnie, nie będzie mi się chciało tych wszystkich postów pisać, a jak napiszę, to nie będę miała o czym, więc jest pewien problem. Dlatego też kolejne pytanie. Chcecie codziennie zdjęcia, wtedy, czy co 2 dni lub rzadziej, ale z jakimś sensownym tekstem?





A to taki kwiatek, próba "nowych" kolorków.

4 komentarze:

  1. Chyba najlepszy do tej pory! Pisz do nas sensownie! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kwiat! Co do publikowania postów czy będziesz pisac tak jak jest czy też żadziej i tak będę czytac twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatek świetny, może pokażesz te plasterki z chińskiego? Chyba wiem jak wyglądają, nie są do końca takie jak wycięte z patyczków, tylko elastyczne?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm hm hm... Jak ty robisz te kwiatki? Bo bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń