poniedziałek, 17 czerwca 2013

[120]

Czeeść! Wiecie coś o Fair Trade? Moja szkoła bierze w tym udział i w związku z tym mieliśmy dziś o tym festyn. Czyli nie mieliśmy większości lekcji. To pewnie bez różnicy, bo teraz prawie lekcji nie ma. A ja sobie siedzę i smarkam, bo mam zatkany nos. Dziś zauważyłam, że im młodsze dzieci, tym bardziej rozpieszczone one są. W mojej szkole niektóre dzieci nawet terroryzują nauczycieli... Mnie dziś jedna taka napastowała, zrywała mi z rąk bransoletki, żeby je sobie założyć, bo ona chciała. W końcu zabrała, ale moja koleżanka jakiś czas później jej odebrała, a ta się jeszcze pytała (retorycznie, ale o tym nie wiedziała), czy ona jej odda.
Wredne zuchwałe bachory. W dodatku, kiedy ja byłam w jej wieku ja się bałam starszych od siebie o tyle lat! No fakt, ja taka straszna nie jestem... Piękno boli ,radzę uważać.





7 komentarzy:

  1. ja generalnie uwielbiam dzieci, ale ta dziewczynka faktycznie musiała być wredna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w szkole jest tak samo, małe dzieciaczki podskakują do gimnazjum! (mam łączoną szkołę)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię dzieci, ale powiem Ci, że przychylam się do tego co mówisz, są coraz to bardziej rozpuszczone. Robią co chcą, a rodzice absolutnie nic od nich nie wymagają, nawet żeby posprzątać po sobie zabawki. To przykre niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, znam to :D dzieci z przedszkola są najgorsze o.O napastują człowieka, ciągną za ręce, nogi, wszystko... O.o
    A przechodząc do zdjęć... genialna ta gałka! :D tą truskawkę zrobiłaś sama? Może dodaj jakiś tutek na nią? Jest świetna! :D
    Zapraszam do siebie: fillkowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj! Mam małego kuzyna (4 lata), który jak mu się powie "Wiesz, to kiedyś były moje klocki lego, którymi się bawiłem jak byłem mały" - słowa jego taty to on od razu we wrzask że nie bo te lkocki są tylko jego! Ale dzieci ogółem lubię! W wieku tej dziewczynki rok starsze osoby to było zagrożenie! Piękna gałka lodowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię dzieci ale opisywana dziewczyna trochę przegieła . Obserwuję
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I dlatego nie lubię dzieci > . <
    Świetna gałka ;3

    OdpowiedzUsuń