poniedziałek, 10 czerwca 2013

[112]

Czeeść! Stokroć przepraszam, ze wczoraj nie było postu, więc teraz nadrabiam. Nie było, ponieważ dużo się działo. Byłam w Galerii Malta, posiedziałam sobie na trawie nad Maltą i miło spędziłam czas. Podczas pobytu w galerii przymierzyłam około 50 sukienek, jak nie więcej. O zgrozo, nie chcę! Nie czuję się komfortowo w sukienkach ,a wcale nie uśmiechało mi się przymierzanie ich. Ale jak mus to mus. Później wróciłam do domu i nic nie robiłam. Około 20 zdałam sobie sprawę, jak dużo muszę zrobić na jutro (czyli na poniedziałek 10.06). Wywróciłam sobie miły wieczór do góry nogami, bo teraz kończy się walka o oceny. Z tego co wiem w najlepszym przypadku będę mieć 5.0, a w najgorszym 4.8, czyli nie jest tak źle. Niestety nie pojadę do Hiszpanii... No cóż.




Gałka loda waniliowego z polewą czekoladową, kiwano i białą posypką.

3 komentarze:

  1. Świetny :3 Ja nie umiem gałek robić ;___;

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Ja nie znoszę przymierzac czegokolwiek, a co dopiero sukienek!

    OdpowiedzUsuń