niedziela, 1 grudnia 2013

[172]

Czeeść! Dziś pierwszy grudnia. W tego by wynikało, że muszę prawie codziennie wstawiać posta. Uda się? MUSI SIĘ UDAĆ! Gorzej z lenistwem, zdjęciami i innymi czynnikami wpływającymi na powstawanie postów. Ostatnio zastanawiałam się czemu tyle obcokrajowców mnie odwiedza. Wcześniej tak nie było. Po długim czasie myślenia coś wymyśliłam. Od jakiegoś czasu wstawiam tylko wisiorki millefiori. A w USA są ludzi, którzy robią to na o wiele większym poziomie. Co więcej, jest ich bardzo dużo. Zaglądają do mnie, nawet jak nie ma posta, po prostu wchodzą i sprawdzają, czy coś nowego jest. Muszę powiedzieć, że to bardzo miłe. Dziś nie mam już nic więcej do napisania, bo nic się nie dzieje, muszę się uczyć do plastyki.






Znów przepraszam za jakość zdjęć...

Chcecie jakiś tutorial? Najlepiej sprecyzujcie.

1 komentarz: