wtorek, 31 grudnia 2013

[199]

Czeeść! Wzięłam się dziś za posprzątanie biurka. Dziwne, prawda? Tak chyba na mnie działa świadomość, że powinnam się uczyć. Musiałam dość dużo modeliny wywalić, bo była tak zakłaczona, że na pewno nie chciałabym jej używać. A wszystko za sprawą mojego sierściucha. Śpi tuż obok i pomiałkuje jak go tylko nagle dotknę. Mimo wszystko powinnam mu chyba podziękować. Dzięki niemu odkopałam krawatki i masę bigli. Znalazłam też jakąś playlistę sylwestrową, więc mam jakieś tło do sprzątania. Nie nudzę się, porządki robię, żeby móc tworzyć bez kocich kłaków. Wczoraj mama dostarczyła mi dwie książki, więc przydało by się je też przeczytać. Jak już mówiłam o kociaku, to przydało by się go wyczesać, aby zmniejszyć ilość latających kłaków. Jak będziecie spędzać tegorocznego sylwestra?









Nie wiem, czy zauważyliście, ale robię wisiorki dwustronne. 
Moja mama ma jeden z moich, który nosi tylko na ten stronie, gdzie jest jeden powiększony.




3 komentarze:

  1. Hola, me ha gustado tu colgante, pero te ha quedado oscuro el polymer clay traslúcido, para que no pase esto, debes cubrir el trabajo en el horno con un plato de aluminio descartable y cocinar. Verás que la próxima vez te queda mucho mejor. ¡¡¡ FELIZ AÑO 2014 ¡¡¡. Saludos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhhh, muchos tutoriales interesantes de polymer clay, en : http://thebluebottletree.com/, ayudan para tener mas conocimiento sobre el tema. Besosssss

      Usuń