poniedziałek, 30 grudnia 2013

[198]

Czeeść! Dziś dzień przed sylwestrem, jak wam mija? Ja praktycznie cały czas śpię na stojąco. Teraz się uczę niemieckiego, bo w czwartek sprawdzian. Wspaniałe powitanie po świętach, nieprawdaż? Ale co ja na to mogę? Nic. Muszę się uczyć i tyle. Porobiłam ćwiczenia z podręcznika, powinnam sobie całkiem dobrze poradzić. Specjalnie dla TrueMess zrobiłam zdjęcia, żeby mogła wybrać wzór na bransoletkę. Chyba nie mówiłam, ale mamy zamiar się wymienić. Coś czuję, że w tego sylwestra będę lepić! Mam już co najmniej 3 kombinacje kolorów na różyczki, więc będzie co oglądać. Przygotujcie się! I miłego wieczoru, bardzo późnego, ale zawsze wieczoru.







Chyba wszystkie kobiety +35 potrzebują brązów w biżuterii. Zwłaszcza te z biurowców. 
Dlatego uważam, że różyczka może znaleźć właściciela innego niż moja mama :)

Jeszcze jedno , wolicie jutro dwa posty, czy 200. post w nowy rok zaraz po północy?

1 komentarz: