piątek, 6 grudnia 2013

[177]

Czeeść! Wiem, ze jest późno, ale głupio mi było znów nic nie pisać. Lekcje miałam normalnie, w szkole nic się nie działo. Tylko śnieżyca. Brr! Wiatr, śnieg, wiatr, śnieg. Nic przyjemnego. Jutro idę na Międzynarodowe Targi Poznańskie. Z reszta co roku na nie chodzę. Lubię tą atmosferę, która tam panuje. Zastanawiałam się, które modeliniarki/bloggerki są z Poznania.
Na pewno jest Kamila Springer, uhm i to tyle co jest pewne. Co prawda jest też Button, ale znowu nie daje oznak życia. Wie ktoś, które bloggerki są jeszcze z Poznania?
W poniedziałek oczekuję dwóch paczek. Jojo i z passionroomu modelina. Mówiłam ostatnio, że sprzątałam. Taak, teraz dosłownie wszystko jest na dywanie. Matma, bluza, skarpetki, półfabrykaty i dużo by jeszcze wymieniać. Wisiooor!




Różowy. 
Zauważyłam, że najszybciej schodzą beżowo-brązowe i różowe.

2 komentarze:

  1. świetny wisior i to różowy*-*
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wisiorek :-)
    Jojo? Nie znam tej strony :D

    OdpowiedzUsuń