poniedziałek, 1 lipca 2013

[134]

Czeeść! Chyba jeszcze żyję. A przynajmniej mam taką nadzieję. Wczoraj przyjechałam tu, do Radkowa na obóz. Tematyczny. Przyjechałam na obóz geologiczny, interesuję się nią. Mamy jeździć na hałdy (odpadki z kopalni) i znaleźć coś ładnego. Jak wczoraj mówiłam, moim celem jest wygrać wystawę minerałów, która odbędzie się 12 lipca. W zeszłym roku mi się nie udało, ale co tam. Może w tym się uda. Mam cicha nadzieję, że w ośrodku będzie Wi-Fi i spotkam się z dobrodusznością współlokatorek. Wtedy dostaniecie jakieś nowinki, może zdjęcia...





Nieładne. Pierwsza próba conversów.

4 komentarze:

  1. Świetne! Konversy są dla mnie za trudne szacun!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze próby zawsze są trudne, później będzie już tylko łatwiej. :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na wystawie minerałów. Urocze buciki :)

    OdpowiedzUsuń