piątek, 15 marca 2013

[26]

Czeeść! Dzisiaj kolejny dzień męki bez laptopa. Przyznaję, daje mi się to we znaki... Strasznie nie wygodnie jest mi wszystko robić na komputerze stacjonarnym. No, ale cóż. Dla bloga się poświęcę.
Co do pracy (krzyżyki z granatami)- jest to część druga wczorajszej. W pewnym sensie. Przyjechały 4 siostry, jedna naczelna i trzy nowicjuszki. I właśnie dla tej "trójcy" powstały owe krzyżyki. W zeszłe wakacje byłam na obozie geologicznym. Pozbierałam granaty i ostatnio je wyciągnęłam. Coś mnie kusiło, żeby zrobić coś z nimi. Wymyśliłam krzyżyki. ale dla kogo i po co? Jednakże nadarzyła się okazja i przyjechały siostry, no to zrobiłam i dostały.

Przepraszam ,że tylko jedno zdjęcie- powód PROBLEMY TECHNICZNE (opis w poprzednim poście)


A teraz padnięta idę spać z kociakami.
DOBRANOC

1 komentarz:

  1. nie masz się co nas bać:D
    Przecież my też pierwszy raz stykamy z taką sytuacją :D ja też mam pewne wątpliwości, ale głowa do góry i co będzie to będzie :D
    Mam nadzieję, że się przełamiesz i jak mama pozwoli przyjedziesz! :D napisz do mnie na maila jak się zdecydujesz ;))
    Wiekowo jesteśmy bardzo zróżnicowane, najmłodsza dziewczyna 11 lat, a najstarsza jest studentką :D
    Trzymaj się i czekam na decyzję! :)

    OdpowiedzUsuń