środa, 15 stycznia 2014

[207]

Czeeść! Próbuję tego posta pisać od rana, ale nie umiem się za to wziąć. Kolejny dzień w domu. Mam dwa spostrzeżenia. Jeśli nie idę do szkoły, to do 14 nie robię nic pożytecznego. Drugie, im mniej składników ma przepis (ale powyżej trzech), tym jest trudniejszy. Skąd to wiem? Wpadłam wczoraj na genialny pomysł. Zrobię bezy! Ile się naczytałam, że to tego trzeba wprawy, że jeszcze bardziej zachciało mi się bez. Ale nie, zrobiłam babeczki, teraz muszę je zjeść... W wisiorku dla TrueMess ciągle znajduję jakieś niedoskonałości. No kurczę! Albo jest jajowate, albo paproszki jakieś. Mam nadzieję, że lakier przyjdzie przed sobotą! Właśnie, czekam na dwie paczki. :) Jedna z beads, druga z rico. W tej z beads jest masa zawieszek, w tym jedna pistolet z różą w którym się zakochałam. Dlaczego zakupy w beads? Uwielbiam ich zawieszki w większości tanie, a wzory śliczne. Generalnie status jest gotowe do wysyłki, więc powinno szybko przyjść, ale ja zawsze musiałam długo czekać na paczki od nich. Co do rico to zamówiłam w sumie dwie rzeczy. Jedną kostkę FIMO classic 23 bordeaux, bo mojej mamie się bardzo podoba i lakier fimo pół-połysk.
Koniec gadania, czas na wisiorek do kompletu. :)



Z kauczukiem, bo mama go dorwała zanim mu zdjęcie zrobiłam.

Ja chcę szablon! Na LOGu kiedyś zamówiłam szablon, nie dostałam, bo nie potrafiła szabloniarka zrobić, teraz zamówiłam drugi, ale nie wybrali mnie.
Coś co mnie w związku z tym boli, szablon dostanie dziewczyna, której się znudził poprzedni szablon wykonany przez inną szabloniarnię...

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny zestaw. :D
    Dlatego też sama robię sobie szablon. Czekałam, czekałam, ale się nie doczekałam, bo moje zgłoszenie było zbyt proste dla nich. Się wkurzyłam, ogarnęłam CSS i HTML i sobie porobiłam parę fajnych bajerów. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) ja zastanawiam się czy nie poprosić jakiegoś szabloniarza o szablon, ale boję się, że się nie zrozumiemy i nie będę zadowolona

    OdpowiedzUsuń