niedziela, 22 marca 2015

[234]

Cześć! Tego no.. Post miał być w piątek.. Potem wczoraj.. I tego.. Zdecydowanie nie jestem systematyczna. Terminy nie są dla mnie. Lepiej powiedzieć "Zrób to jak najszybciej" niż dać mi dużo czasu. Bo przy drugiej opcji na pewno zrobię to na ostatnią chwilę. Nie lubię marnować czasu. Chyba, że mowa o leżeniu. Ogólnie to lubię mieć co zrobić z rękoma. W szkole szydełkuję. Zdarzyło się, że robiłam to na historii, co zauważyła nauczycielka. Popatrzyła, zapytała o cenę. Kiedy określiłam, ile bym za bransoletkę chciała, nauczycielka stwierdziła, że to bransoletka dla niej :)
Następnego dnia ona dostała ją, a ja wynagrodzenie, które.. Uwaga, uwaga.. Zgubiłam. Za owa nauczycielka zamówiła jeszcze jedną (zapomniałam jakie kolory chciała..) i pochwaliła się koleżankom. Dzięki czemu moja polonistka też zamówiła bransoletkę ode mnie. Interes się kręci!




Wzór od Weraph 1a3b
Bransoletka dla nauczycielki :)

PS. Wolicie koraliki, czy modelinę?

3 komentarze:

  1. Wcale się nie dziwie, że nauczycielce się spodobała...Jest śliczna:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, naprawdę urocze te Twoje koralikowe bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wygląda. :D Moja nauczycielka nie puściła by płazem robienia czegoś innego na jej lekcji i pewnie by wyrzuciłabym moją robótkę. :X

    OdpowiedzUsuń