niedziela, 18 sierpnia 2013

[159]

Czeeść! Coś mnie tak wzięło na kolejnego posta, ale znając mnie stracę zapał po napisaniu dwóch zdań. O, jednak nie,  już po pierwszym. Dobra, wymyśle coś, żeby ktokolwiek to przeczytał. Czekam na obiad i niekoniecznie mam co robić. No okej, mogłabym grać, ale nie chcę tak mulić w to ciągle. Tak przy okazji, na obiad mam kotleta, ziemniaki i mizerię. Nic specjalnego, ale smaczne. Chciałbym znaleźć jakieś ładne kamienie w strumykach w tej Szklarskiej Porębie i pożerać oscypki. W tym roku właśnie przekonałam się do oscypków, są pyszne! Mam jeszcze w tym tygodniu jechać do Pragi, oby się udało i było ciekawie. Na to przynajmniej liczę. Idę jeść, bo już stoi na stole mój obiad.



7 komentarzy:

  1. Smacznego.:) śliczny żółwik
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to brakuje mi twoich codziennych postów- od czasu kiedy lepiłaś same chibi strasznie się rozwinełaś- aż miło patrzeć ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś nominowana do liebster blog award. bizuteria-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń