niedziela, 18 sierpnia 2013

[158]

Czeeść! Dawno mnie nie było. Wiem, nieco tu zaniedbałam. No dobra, bardzo. Jutro jadę do Szklarskiej Poręby na tydzień. Generalnie u mnie nie działo się nic ciekawego. Prawie nie lepiłam, bardziej grałam. Raz miałam wenę i zrobiłam laleczkę, ale ma oczy jak ryba więc wygląda niezbyt ciekawie. Za to wczoraj, a właściwie dziś w nocy lepiłam komplet kwiatowy kolczyki + naszyjnik. Podczas tworzenia okazało się, że mam 5 odcieni niebieskiego. Komplet jest dla koleżanki mamy z pracy. Niestety dostanie go dopiero we wrześniu, bo mama na urlop do końca sierpnia. Wakacje mijają szybko, jak zwykle, a rok szkolny zapewne bardzo wolno. Nie wiem, czy będzie jeszcze post w tym tygodniu, pewnie nie, więc życzę wam miło spędzonego przedostatniego tygodnia wakacji. :)





To było robione na tym samym tle, niebieskiej kartce, tylko coś się stało z światłem.



3 komentarze: