niedziela, 21 czerwca 2015

[242]

Cześć! Niedziela - dobry dzień na posta. Zauważyłam, że ostatnio piszę w niedziele. Może dlatego, że ten dzień zawsze jest nudny. Nic się nie dzieje, dziś pogoda brzydka, więc tak się nudzę, że aż chce mi się posta napisać. Pamięta ktoś, jak kiedyś cierpiałam na "nie mam zdjęć,a na pisałabym posta"? Teraz odwrotnie. Zdjęcia siedzą w folderze, a ja patrze na bloggera i myślę.. Pisać, czy nie pisać? Dobra.. Nie chce mi się. Zrobiłam ostatnio lariat. Zapomniałam zrobić zdjęcie.. Był w zestawie z bransoletką, której również nie obfotografowałam.. Eh.. Za to, mam zdjęcie breloka, z którego jestem bardzo dumna! Zrobiłam go na festyn charytatywny, który odbył się w mojej szkole w poprzedni piątek. Pomijam fakt, że była brzydka pogoda, wszystkie książki, maskotki i rzeczy ręcznie robione przez uczniów zmokły.. Dałam na tą imprezę kilka moich wyrobów, w tym ten brelok i ok. 5 bransoletek. Organizatorka powiedziała, że wszystko jest za "co łaska" Szczyt chamstwa? Za bransoletkę szydełkowo-koralikową ktoś dał dwa złote. Nie mogłam nic powiedzieć, ale przykro mi było. Cóż.



2 komentarze:

  1. Ślicznie wygląda. :D
    Ja dałam swoje prace na DUCH, ale tam jest aukcja, a cena startowa jest całkiem wysoka. Może wyciągną na duszkach sporo. :)

    OdpowiedzUsuń