środa, 20 listopada 2013

[169]

Czeeść! Jak widzieliście wczoraj wstawiłam nowego posta, ale mam zdjęcia, mało odwiedzin było, pewnie ze względu na godzinę. Mimo wszystko postanowiłam wam dać kolejny post. Wczoraj przyszło zawiadomienie o paczce, paczka była na mamę, ja nie mam kluczy do skrzynki, to nie mogłam odebrać. Wczoraj robiłam porządki, ale coś mi nie wyszło... Wszystko wyciągnięte z szafki, a połowa na podłodze reszta w śmieciach albo innej szafce. Ja znowu objadam się herbatnikami maczanymi w herbacie. Myślę jak załatwić mój pokój, tak ,aby dało się przejść. Patrzę na ten bajzel i nagle cała siła ucieka. Przy okazji czytam sobie piekielnych.pl. Ciekawe i piekielne historie. Miło czasem poczytać.





1 komentarz:

  1. Aww *-* Świetny :3
    To jak ogarniasz swój bajzel to zapraszam do siebie XD

    OdpowiedzUsuń