czwartek, 14 maja 2015

[238]

Cześć! Czy tylko ja mam wrażenie, że ktoś nas tą pogodą szczuje? Najpierw 27, prawie 30 stopni, a teraz co? 15, w nocy 4.. Brrr! Chcę już wakacje. Niczym się nie przejmować, długo spać i grać! Jakiś czas temu dostałam zamówienie na kolczyki serduszka, trzy breloczki serduszka i mama się upomina o swoje serduszko.. Nie mam siły na to, ale zrobi się w końcu.  Dawno, dawno temu, na święta była u mnie rodzinka. W tym kuzyn i kuzynka. Przypadło mi, jak zwykle wymyślić, czym ich zająć. Długo mnie miałam pomysłu, aż w końcu się udało! Wyciągnęłam koraliki PYSSLA z Ikei i zaczęliśmy układać. Im się bardzo spodobało, a żeby nie były to takie zwykłe.. cosie, to przerobiłam to na zakładki do książek. Wykorzystałam resztki, mnie niepotrzebne, a im się podobało. Korzyści obustronne :D







2 komentarze: