piątek, 7 lutego 2014

[216]

Czeeść! Jak wam się podoba nowy szablon? Wiem, że go dodałam już jakiś czas temu, ale pytam teraz. :) Musiałam się dziś wziąć za jakiegoś posta, bo jutro mnie nie ma i ogólnie jakiś czas nie pisałam. Tak, znów za mało tu piszę. Zastanawiam się, skąd brałam tą wenę na pisanie codziennie. I czas na lepienie. Zadziwiam sama siebie. To śmieszne.
Byłam dziś w bibliotece, bo nie mam co czytać. Jutro będę jechać ponad trzy godziny pociągiem. Nudziłabym się bez jakieś książki. Znalazłam fajnego grubaska, więc powinien mi starczyć w dwie strony. Mówię o "Ogniu", drugim tomie "Kręgu", kojarzy ktoś te książki?






Kto spostrzegawczy, ten zauważy, że wisior ma dwie strony, choć nie bardzo się różnią. 
Wisior był w komplecie z bransoletką z tutorialu :)

6 komentarzy:

  1. Śliczny szablon ;)
    Wisiorek też piękny. Życzę miłej podróży z ciekawą książką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wisior. xD
    Nie kojarzę tych książek. :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wisiorek :3
    Jakoś nie kojarzę tych książek :O
    A szablon bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super szblon *.* ja wcześniej nie widziałam... Niestety ale ja czytam tylko anatonie i medyczne książki więc kicha nawet lektur nie czytam

    OdpowiedzUsuń
  5. zostałaś nominowana przezemnie do Blog Award więcej info na : http://bizkitkowabizutka.blogspot.com/2014/02/jej-zostaam-nominowana-do-libster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  6. woow, efektowne! genialne! :) motywy z różą ponadczasowe!

    OdpowiedzUsuń